Samstag, 15. Oktober 2022

سرگذشت سمیرا مرادپور و سکس با علی جوانمردی و از عشقبازی تا معامله ی مزدور سازی خودبزرگبینی

 


The story of Samira Muradpour and sex with Ali Javanmardi and from courtship to self-aggrandizing mercenary transactions
Ali Javanmardi had sex with Samira Muradpour for a month and got her pregnant.

سرگذشت سمیرا مرادپور و سکس با علی جوانمردی و از عشقبازی تا معامله ی مزدور سازی خودبزرگبینی


علی جوانمردی زنش که دختر آقای حسن شرفی بود طلاق میدهد سپس با سمیرا مرادپور تماس عاشقانه برقرار میکنند بعد از مدتی  علی جوانمردی سمیرامرادپور را به اقلیم کردستان دعوت میکنند  علی در یک چت خصوصی که به زودی منتشر میشود  به سمیرا مرادپور میگوید اگر به اربیل بیاید اون شبی که تو به اینجا بیاید  خواب بی خواب  ویاگرا میخورم  جیزتو داغان میکنم سمیرا در جواب .میگوید اشکالی ندارد اگر توانستی 4 بار سکس بکنید پشت سر هم  من  جایزه بهت  میدم.

بعد از چند شبی سکس علی جوانمردی از گفتهای خودش پشیمان میشود و به پیشنهاد میکند که با سمیرا معامله ی سیاسی بکند سمیرا اسرار میکند که کاری به سیاست ندارند.

اما علی میگوید مگر تو کار نمیخواهید من هم کار برات درست میکنم و هم در این میان من میتوانم خودم را فردی بزرگ نشان بدهم که دولت ایران از من میترسد.

سمیرا مرادپور چه معالمه ای میتوانیم انجام بدهیم؟

علی جوانمردی من اعلام میکنم که تو توسط وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه برای ترور من به اقلیم کردستان آمده اید و در اینجا من و تو با یک تیر دو نشانه هدف قرار میدهیم هم من بعنوان یک شخصیت سیاسی در میدیاهای جهان ظاهر میشوم و هم شما از سوی نیروهای امنیتی ایران  در آینده استخدام خواهید شد.

سمیرا اگر اینطوری نشد و اقلیم کردستان من را کشتند ؟

علی این دو حزب حاکم در اقلیم کردستان  نمتوانند یک ایرانی وابسته به دولت را بکشند شاید یک الی 4 ماهی نگهت دارند بعدش آزادت میکنند و به ایران بر میگردید.

سمیرا پس چکار کنیم؟

علی جوانمردی من یک فیلم از شما بعنوان اعترافات درست میکنم و بر روی وب سایتهایم منتشر میکنم هم بازدید کنند اش بیشتر میشود و هم در اینجا من در میدیاهای جهان ظاهر میشوم  و اینجا هم من نفعی سیاسی به برده ام وهم تو از سوی نیرهای امنیتی ایران سودی نصیبتان خواهند شد. 

سمیرا مرادپور پس همه چیزهای که میگفتی عاشقت هستم من زنم را به خاطر تو طلاق داده ام همش کشک و دروغ بودند؟

علی جوانمردی این را باید یاد بگیرید من دنبال فردی   مثل شما بودم که ازش استفاده کنم البته شما هم ازمن استفاده خواهید کد و .به مقامی خواهید رسید در ایران پس نه من ضرر کرده ام و نه تو

 علی به سمیرا بین خودمون باشد کس خیلی تنگی دارید یعنی در طول این یک ماه با تو عشق کردم 

سمیرا اگر حامله شدم چکار کنم با بچه شما؟ 

علی جوانمردی مگر تو اینجا نیستی مدتی که در بازداشتگاه هستین دارو میخورید بچه می افتد وقتی بچه افتاد به ایران باز میگردید عزیزم . سمیرا مرادپور بله شما مردها بفقط خیانت بلدین و دروغ من دروغ شما را باور کردم و حالا باید یک عمر بسوزم پس لطفا راستگو باش. 

علی جوانمردی برو بابا راستگو یعنی چی ما داریم معامله میکنیم شما سکس خواستی با هم انجام دادیم و عشق و حال خودمون کردیم  حالا چند روز دیگر آماده میشویم برای مصاحبه و بعد اش روزنامه ها و تمامی کانالهای تلویزیونی از من مصاحبه میکنند که  چطور سمیرا مرادپور قصد ترور من داشته است.

سمیرا مرادپور من بیگناهم اما روزی این فاش خواهند شد همه از دروغهای تو با خبر خواهند شد. 

در اینجا کمی در باره علی جوانمردی و کارهایش  علی جوانمردی با یک باند دزد در اقلیم کردستان عراق با شرکت دستگاه استخبارات ترکیه همکاری میکنند بعنوان جبهه ی سنیها و این فرد مشکوک با فردی دزد و پول مردم خورده بنام آرام مرادی که اطلاعات کاملش در همین لینک دیده میشود که در زیر می آید 

آرام مرادی با خانمش از مردم اخازی میکنند

در آینده ای نزدیک درباره کارهای علی جوانمردی و از چه راهی با اطلاعات ترکیه در ارتباط میباشند و ماه هانه چقدر پول دریافت مینند منتشر میشود.

علی جوانمردی  مزدور صد در صد اطلاعات ترکیه و مسرور بارزانی میباشد


همکاری علی جوانمردی با دولت ترکیه و دست به تبلیغات نادرست و دور از اخلاق علیه نیروهای دیگر میزنند و در ضمن هر کسی و یا هر وب سایتی که از جزب آقای بارزانی خط خیانتکار کردستان انتقاد کند علی جوانمردی و دستیارش پول و مزدوران سفارتی رژیم ایران در اروپا علیه این وب سایتها تبلیفات نادرست میکنند 


علی جوانمردی با بخشی از نیروهای امنیتی رژیم ایران در ارتباط هستند 












این شخص پول پرست برادر فروش است 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

مراد یکی از عوامل رژیم ایران در جنوب سوئد میباشند و خیلی با اداره اجتماعی رفت و آمد دارند

  مراد یکی از عوامل رژیم ایران در جنوب سوئد میباشند و خیلی با اداره اجتماعی رفت و آمد دارند