Sonntag, 2. Oktober 2022

توتکام نور جهانگیری مامور شناسایی مخالفین تا از راه اداره سوسیال بر فرد مخالف فشار وارد کند


#totkam_nor_jahangiry_iranian_secret_agents

توتکام نور جهانگیری مامور شناسایی مخالفین تا از راه اداره سوسیال بر فرد مخالف فشار وارد کند  

من اهل مشهد هستم و این خانم و خانواده اش بخوبی میشناسم ایشان

توسط ماموران وزارت اطلاعات تحت نام .پرستو به آلمان فرستاده شد بعدش که الان خبر رسیده که سر از سوئد در آورده و با یک آقایی سوئدی ازدواج کرده است..


ایشان در همه تظاهراتها شرکت میکند میدانید به چه هدفی به هدف شناسایی افراد بعدش از راه اداره ی اجتماعی دست به تخریب خانواده ی فردی میکند که شناسایی شده است این ماموران شناسایی خیلی زیاد هستند.



بر اساس گفته ی فامیلهایش در اینجا ایران میگویند عضو یک باند زنان فمنیست کار میکنند در حالیکه خودش مامور رژیمی است که بزرگترین دشمن زنان میباشد.

خیلی هوستان باشد  اینجا یک فرد از نیروهای انتظامی  که فامیل نزدیکش میباشد گفته است توتکام نور جهانگیری کارش شناسایی  مخالفین و دشمنان نظام اسلامی است در سوئد

فامیلش میگوید او با خیلی از کسانی که مخالف نظام اسلامی هستند عکس میگرد سپس برای مامورین ارسال میکنند و بعد دیگر مسئولیت ضربه زدن به فرد مخالف بر عهده ی افراد خاصی گذاشته میشود و از راه ادارات مختلف بر فرد فشارهای وارد میشود.  بیشتر این کارها علیه  افراد تاثیرگذار انجام میشود.

مامور ناجا گفته است ما به خانم جهانگیری این اجازه را داده ایم که تا شعارهای نیز علیه ما سر بدهند برای رد گم کردن چون او شاه رگ در دست دارند و کارمند سوسیال هستند میتوانند از راه اداره ی که آنجا کار میکنند بدترین ضربه به مخالفین وارد کنند 

بله فامیلش گفت کارمند اداره ی اجتماعی در کشور سوئد میباشد.

و بر اساس اتماس تلفنی که با یکی از اقوام نزدیکش که در ناجا کار میکند گفته است ما سرباز وطنیم و طوری بر افراد تجزیه طلب و تروریستهای مخالف نظام اسلامی  فشارهای طاقفرسایی از راه اداره ی اجتماعی سوسیال وارد کرده اند اما نام این افراد نیامده است چه کسانی بوده اند.

با تشکر  علی م مشهد


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

مراد یکی از عوامل رژیم ایران در جنوب سوئد میباشند و خیلی با اداره اجتماعی رفت و آمد دارند

  مراد یکی از عوامل رژیم ایران در جنوب سوئد میباشند و خیلی با اداره اجتماعی رفت و آمد دارند